Latest: Download Free Desktop Wallpapers of Chef Loony! | Series: AuthorRank? | Download MBT eBooks!

Seorang lelaki sanggup hidup bawah tanah untuk hilangkan rasa takut dengan kubur

0 komen
Seorang lelaki merasa takut sekali dengan yang namanya kubur. Untuk membuang rasa takutnya tersebut, dia membangun sebuah ruang di bawah tanah.
Ruanga bawah tanah tersebut, dilengkapi dengan televisyen, sistem pengudara, dan megaphone sebagai alat penghubung ke dunia luar, dan berbagai macam kelengkapan lainnya.

 Freud de Melo (78), yang memiliki ruangan bawah tanah ini, di kawasan Brazil. Dia memiliki ketakutan yang luar biasa dengan  keranda dan kubur.

Khabarnya penyakit jenis ini dinamakan taphephobia. Oleh sebab itu, dia mengambil keputusan untuk tinggal di sebuah peti mati yang dikubur di bawah tanah.

"Saya mempunyai khayalan dan mimpi yang buruk tentang keranda dan kubur. Makanya saya menggali ruangan bawah tanah, seakan-akan saya menggali kuburan sendiri" ujar Freud.
Hingga ketika ini hidup seperti yang dilakukan Freud, menjadi bahan pembicaraan yang hangat. Bahkan ada yang mengusulkan akan menjadikannya sebuah taman  yang paling eksentrik.

"Ketika saya berada di bawah saya pernah berteriak minta tolong. Kerana saya merasa seperti dipendam di bawah tanah. Takut sekali" ujarnya.

"Untung saja dalam waktu yang cepat, ada yang menolong saya" katanya lagi.
 
Freud de Melo

No comments:

Jika korang suka info ini, sila tulis sesuatu kat komen, tq

  • MBT Icons and buttons

    Icons and Buttons

    Our resources have been successfully downloaded over 10K times and found almost every where. Get yours!

  • choosing webhost for a blog

    Why HostGator?

    Learn Why we chose HostGator as our Web Host and find discount coupons to kick start your blog today!

  • SEO Settings for blogger

    ALL IN ONE SEO PACK 2012

    Learn every single SEO tip that will boost your blog's ranking and organic traffic. We got them all!

  • Blogger widgets and plugins

    Visit MBT's Blogger LAB

    Why not take a tour of all great Blogger widgets published so far? You Name it we have it!

  • become a six figure blogger!

    Become a SIX FIGURE BLOGGER

    Learn what it takes to become a successful entrepreneur and build a living online!