Latest: Download Free Desktop Wallpapers of Chef Loony! | Series: AuthorRank? | Download MBT eBooks!

PBNJ pikat Mat Yo

0 komen
PERSATUAN Bola Sepak Negeri Johor (PBNJ) sekali lagi menyatakan hasrat bawa masuk penyerang Kelantan, Norshahrul Idlan Talaha, untuk sarung jersi Johor untuk saingan Liga Malaysia, musim depan.

Presidennya, Tunku Ismail Sultan Ibrahim berkata, PBNJ kini masih menunggu jawapan Persatuan Bola Sepak Kelantan (Kafa) dan Norshahrul atau lebih dikenali sebagai Mat Yo untuk bersama Harimau Selatan.

"Terpulang kepada pemain (Mat Yo) jika masih mahu beraksi dengan Kelantan atau tidak. Saya tidak tahu kontrak beliau secara mendalam, tetapi memang Johor ada niat bawa Mat Yo Ke mari.

"Saya rasa dalam soal kertas kerja ke apa, ataupun surat semua sekali masih dalam proses lagi, tetapi kita masih tunggu jawapan daripada sana," katanya kepada media di Istana Bukit Pelangi, semalam.

PBNJ juga kini semakin pasti mendapatkan khidmat penyerang dari Sepanyol, Daniel Guiza, 32, yang kini bermain untuk Getafe CF dalam saingan La Liga.

Akan tiba di Johor bersama ejennya esok, Tunku Ismail berkata, penjaring terbanyak La Liga pada 2008, selain pernah membantu Sepanyol memenangi Euro 2008 hampir 95 peratus pasti bersama Johor.

Tunku Ismail berkata, PBNJ kini berjaya mendapatkan pemain yang mewakili pasukan Angkatan Tentera Malaysia iaitu pasangan kembar Mohd Aidil Zafuan dan Mohd Zaquan Abdul Razak bagi mewakili pasukan Johor musim hadapan.

"Kita juga sudah mendapat Mohd Azmi Muslim dan Mohd Muslim Ahmad selain sudah mendapat persetujuan daripada Safiq Rahim serta Mohd Nurul Azwan Roya. Kini, PBNJ masih menunggu Mat Yo," katanya.

Ditanya mengenai status pemain import sedia ada Johor FC iaitu Arthur Henrique dan Fernando Augosto Ferreira, Tunku Ismail berkata, kedua-dua pemain terbabit akan dilepaskan untuk sertai pasukan lain.

No comments:

Jika korang suka info ini, sila tulis sesuatu kat komen, tq

  • MBT Icons and buttons

    Icons and Buttons

    Our resources have been successfully downloaded over 10K times and found almost every where. Get yours!

  • choosing webhost for a blog

    Why HostGator?

    Learn Why we chose HostGator as our Web Host and find discount coupons to kick start your blog today!

  • SEO Settings for blogger

    ALL IN ONE SEO PACK 2012

    Learn every single SEO tip that will boost your blog's ranking and organic traffic. We got them all!

  • Blogger widgets and plugins

    Visit MBT's Blogger LAB

    Why not take a tour of all great Blogger widgets published so far? You Name it we have it!

  • become a six figure blogger!

    Become a SIX FIGURE BLOGGER

    Learn what it takes to become a successful entrepreneur and build a living online!